Teamwork v reklamních agenturách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Teamwork v reklamních agenturách |
Autor: |
Oborníková, Martina
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách jak všeobecně, tak podrobněji u konkrétního subjektu, kterému navrhuje i určitá zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3835
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2012
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4912
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet