Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza povědomí podnikové prodejny R. Jelínka v Brně |
Autor: |
Korcová, Martina
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je zvýšit povědomí podnikové prodejny a degustačního baru R. Jelínek v Brně. Práce je rozdělena do dvou částí na praktickou a teoretickou. První část je zaměřena na teoretický rozbor retail marketingu, a dále převážně na nástroje komunikačního mixu. Druhá část obsahuje analýzu stavu prodejny za pomoci dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Na základě výsledků z dotazníkového šetření a celkové situace firmy jsou sestaveny návrhy a doporučení ke zvýšení povědomí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38231
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
43272
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet