Marketingová komunikace firmy RIMEX Žilina, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace firmy RIMEX Žilina, s.r.o. |
Autor: |
Káčerová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza marketingovej komunikácie firmy RIMEX Žilina, s.r.o. a jej vplyv na prezentáciu firmy v konkurenčnom prostredí. Základom pre analýzu marketingových nástrojov sú spracované teoretické poznatky získané literatúrou v oblasti marketingového mixu, marketingovej komunikácie, tržného prostredia a kon-kurencie. Analytická časť je založená na analýze, zhodnotení a porovnaní využívaných marketingových nástrojov s konkurenciou. Výsledkom tejto práce sú doporučenia a navrhnuté riešenia pre spoločnosť RIMEX Žilina, s.r.o. na rozvoj marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3822
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2014
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a statistiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6929
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet