Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě |
Autor: |
Tomšejová, Iveta
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Pro získání potřebných údajů o spokojenosti bylo provedeno dotazníkové šetření. V teoretické části jsem nejprve zpracovala literární zdroje, které se týkají této problematiky. Zpracovala jsem teoretické poznatky o zákaznících, jejich spokojenosti a poznatky o marketingovém výzkumu. V praktické části jsem na základě marketingového průzkumu, pomocí dotazníkového šetření, provedla analýzu získaných údajů. Pro přehlednější zobrazení těchto údajů jsem vytvořila tabulky a grafy. Díky těmto výsledkům jsem mohla navrhnout a doporučit opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumané firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38228
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
43213
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet