Projekt redesignu procesů servisního oddělení ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt redesignu procesů servisního oddělení ve vybrané firmě |
Autor: |
Švehlová, Lucie
|
Vedoucí: |
Novák, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou procesů servisního oddělení ve firmě XY s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o pojmech souvisejících s procesem, procesní analýzou, mapování, měření a zlepšování procesů. Teoretická část slouží jako východisko pro praktickou část. V analytické části jsou procesy včetně jejich sub procesů analyzovány a zmapovány. Na základě zjištěných nedostatků je navržen projekt redesignu těchto procesů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38187
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
43129
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet