Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozšíření služeb a zvýšení konkurenceschopnosti kadeřnictví Styl |
Autor: |
Lipková, Lada
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb kadeřnictví Styl s úmyslem zvýšit loajalitu a spokojenost stávajících zákazníků, získat nové zákazníky a zvýšit konkurenceschopnosti kadeřnictví v místě podnikání. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb s hlavním zaměřením na analýzu marketingového mixu a vztahový marketing. V praktické části je nejprve představeno kadeřnictví Styl, provedena situační analýza, analýza marketingového mixu, dotazníkové šetření a shrnující SWOT analýza. Na základě poznatků z analytické části je navržen projekt na zvýšení konkurenceschopnosti a rozšíření služeb, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38142
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
43059
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet