Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku
Autor: Hrubčová, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví. Marketingový výzkum se zaměřoval na dvě skupiny respondentů, potenciálních klientů a potenciálních dárců a jak již bylo výše zmíněno u moderního marketingu, tím, že navážeme nejprve vztah s klienty a posléze navrhneme odpovídající služby a produkty, můžeme dosáhnout vysokého standardu uspokojení potřeb v návaznosti na přání klienta. Provedeným výzkumem byly zjištěny informace potřebné k navržení projektu pro získání nových klientů a dárců. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce a rozšíření povědomí o soukromé zdravotnické organizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37917
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42714


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrubčová_2016_dp.pdf 5.344Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrubčová_2016_op.docx 29.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hrubčová_2016_vp.docx 24.43Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet