Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
Autor: Chovancová, Zuzana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuty doporučení vedoucí k zlepšení stavu. Následně je vypracován návrh projektu eventových aktivit a jsou zhodnoceny jeho přínosy a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37902
Datum: 2016-04-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42689


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chovancová_2016_dp.pdf 2.920Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chovancová_2016_op.pdf 619.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
chovancová_2016_vp.docx 24.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet