Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o |
Autor: |
Brázdilová, Iveta
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním cílem této práce je zpracování návrhu reklamního plánu na období 2016 2020. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37876
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
42652
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet