Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití virálního marketingu ve společnosti CZUB, a.s.
Autor: Flamíková, Michaela
Vedoucí: Sedlačík, Jiří
Abstrakt: Diplomová práca so zameraním na virálny marketing oboznamuje v teoretickej časti so základnou definíciou a jednotlivými typmi virálneho marketingu. Takisto popisuje ako vytvoriť úspešnú vi-rálnu kampaň. Súčasťou teoretickej časti sú poznatky a informácie z oblasti marketingového vý-skumu a marketingového prostredia. V analytickej časti bol zmapovaný súčasný stav virálneho marketingu v Českej republike, kon-krétne aj spoločnosti CZUB a jej konkurentov. Ďalšiu časť analýzy tvorí marketingový výskum so zameraním na chovanie užívateľov pri zdieľaní obsahu na sociálnych sieťach. A na základne poznatkov z analytickej časti je navrhnutá virálna marketingová kampaň pre spo-ločnosť CZUB.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37853
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
flamíková_2016_dp.pdf 4.178Mb PDF Zobrazit/otevřít None
flamíková_2016_op.docx 25.61Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
flamíková_2016_vp.pdf 526.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet