Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva |
Autor: |
Halašková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Moravského Peněžního Ústavu spořitelního družstva. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace pomocí analýzy komunikačního mixu, analýzy konkurence, PEST analýzy a SWOT analý-zy, která je rozpracována na IFE a EFE matici. Na základě poznatků získaných analýzou je vytvořen projekt na zlepšení marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákla-dové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37837
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42604
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet