Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu |
Autor: |
Fibichrová, Lenka
|
Vedoucí: |
Bijota, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingové komunikace s využitím prvků firem-ní identity pro nově vznikající firmu působící v hostinském odvětví. První část je věnována rozboru literárních pramenů vztahující se k problematice firemní identity a její roli při tvorbě plánu marketingové komunikace. V následující části je před-staven podnik a jeho tržní prostředí, které bylo podrobeno analýzou marketingového pro-středí a dotazníkovým průzkumem trhu. V konečné fázi byl vytvořen plán marketingové komunikace a podmínky pro nastavení firemní identity opírající se o získané teoretické znalosti a informace zjištěné z analýzy marketingového prostředí a výsledků dotazníkového šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37834
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42601
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet