Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016 |
Autor: |
Bystroňová, Petra
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a současného marketingového mixu vyplynuly skutečnosti, které byly zachyceny v matici IFE a EFE a dále zapracovány do matice IE. Na základě těchto výsledků byly sestaveny zbývající části marketingového plánu spolu s akčními plány. Závěrem byl marketingový plán podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37833
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42598
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet