Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016
Autor: Bystroňová, Petra
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu rekreačního střediska Skleníky Spytihněv pro rok 2016. V první části práce byly zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování. Ve druhé části práce bylo představeno rekreační středisko Skleníky a analyzováno jeho současné marketingové plánování. Z výsledků situačních analýz STEEP, Porterova modelu, analýzy benchmarkingu a současného marketingového mixu vyplynuly skutečnosti, které byly zachyceny v matici IFE a EFE a dále zapracovány do matice IE. Na základě těchto výsledků byly sestaveny zbývající části marketingového plánu spolu s akčními plány. Závěrem byl marketingový plán podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37833
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42598


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bystroňová_2016_dp.pdf 2.549Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bystroňová_2016_op.docx 23.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bystroňová_2016_vp.docx 24.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet