Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového mixu pro sociální podnik se zaměřením na marketingovou komunikaci |
Autor: |
Čvandová, Erika
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem marketingového mixu se zaměřením na marketin-govou komunikaci pro vybraný sociální podnik. Cílem teoretické části je shrnutí teoretic-kých poznatků z oblasti marketingové strategie, marketingového mixu a nástrojů marke-tingové komunikace. Literární rešerše zahrnuje také definici sociálního podnikání a vyme-zení specifik marketingu v sociálním podnikání. Následující praktická část obsahuje analýzy vnitřního i vnějšího prostředí vybraného podniku a dotazníkové šetření. Výsledky analýz slouží jako východisko pro zpracování projektu, který obsahuje konkrétní návrhy v rámci marketingového mixu a zejména marketingové komunikace. Součástí je zhodnocení projektu z hlediska časového, nákladového a rizikového. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37813
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42571
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet