Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o. |
Autor: |
Brzobohatá, Kamila
|
Vedoucí: |
Bijota, Vlastimil
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz svítidla, s. r. o. Práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se mikro, malých a středních podniků, jejich marketingu, marketingového plánování a marketingového plánu. V praktické části je představení společnosti a vypracovaná situační analýza, která popisuje současný stav společnosti. V projektové části je vypracován marketingový plán, pro tento plán jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou rozpracovány do akčních programů. Projekt byl na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37812
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42569
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet