Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.
Autor: Brzobohatá, Kamila
Vedoucí: Bijota, Vlastimil
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz svítidla, s. r. o. Práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se mikro, malých a středních podniků, jejich marketingu, marketingového plánování a marketingového plánu. V praktické části je představení společnosti a vypracovaná situační analýza, která popisuje současný stav společnosti. V projektové části je vypracován marketingový plán, pro tento plán jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou rozpracovány do akčních programů. Projekt byl na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37812
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 42569


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brzobohatá_2016_dp.pdf 1.314Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brzobohatá_2016_op.docx 25.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brzobohatá_2016_vp.docx 23.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet