Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Autor: Kornienko, Artur
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Clear and exercisable marketing strategy is one of keys to the success in any business field. Moreover, the importance of marketing strategy arises when economy enters recession stage. Russia is one of the most important markets for most of the world's leading car manufacturers. SKODA auto is among them as well. Russian economy experienced rapid decline in the 2015 due to the falling oil prices. As a result, car producers saw their sales fall too. The aim of this work is to analyze current state of the Russian automotive market and develop anti-crisis marketing strategy for the SKODA auto in the year 2016/2017.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37778
Datum: 2016-04-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 42524


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kornienko_2016_dp.pdf 2.136Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kornienko_2016_op.docx 28.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kornienko_2016_vp.docx 23.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet