MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno |
Autor: |
Konyk, Oksana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro neziskovou organizaci. Mar-ketingové strategie neziskových organizací jsou určeny ke zvýšení povědomí o existenci organizace, stejně jako k přilákání dobrovolníků a zvýšení množství darů. Hlavní důraz marketingové strategie pro neziskové organizace je kladen na značku a komunikaci. Diplomová práce obsahuje teoretickou a analytickou část. Marketingová koncepce a typy neziskových organizací jsou charakterizovány v teoretické části. Druhá část diplomové prá-ce aplikuje teorii na konkrétní organizaci. Byl proveden marketingový výzkum, analýza vnějších a vnitřních faktorů a analýza marketingového mixu. Poslední část je věnována real-izaci marketingové strategie do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37777
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42523
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet