Project of Web Usability Testing for a Chosen E-shop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project of Web Usability Testing for a Chosen E-shop |
Autor: |
Chlupová, Iveta
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce prezentuje projekt testování použitelnosti webových stránek vybraného e-shopu. Cílem práce je navrhnout nový vzhled e-shopu, tak aby splňoval trendy současného e-commerce. Navržený design je vytvořen na základě teoretických a praktických poznatků, které jsou vysvětleny v příslušných kapitolách. Všechny oblasti výzkumu jsou testovány s ohledem na zvýšení počtu objednávek, vracejících se zákazníků a získání nových. Vstupní data k zjištění analýzy současné situace e-shopu jsou použita z nástroje Google Analytics. Zjištěné nedostatky jsou odhaleny na základě uživatelského testování a heuristické analýzy. Celý projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů. Hlavním přínosem tohoto výzkumu je pomoc s nalezením toho, co není v souladu s použitelností webových stránek a na základě výsledků je možné navrhnout řešení, které bude vytvořeno přesně na míru tomuto e-shopu. Celá studie je velmi významná díky zaměření na oblast internetového marketingu e-shopu v rámci B2C. Tato oblast se zdá být méně zkoumaná ve srovnání s jinými studiemi zabýva-jícími se internetovým marketingem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37772
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
42517
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet