Project of Web Usability Testing for a Chosen E-shop

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of Web Usability Testing for a Chosen E-shop

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Web Usability Testing for a Chosen E-shop
Autor: Chlupová, Iveta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce prezentuje projekt testování použitelnosti webových stránek vybraného e-shopu. Cílem práce je navrhnout nový vzhled e-shopu, tak aby splňoval trendy současného e-commerce. Navržený design je vytvořen na základě teoretických a praktických poznatků, které jsou vysvětleny v příslušných kapitolách. Všechny oblasti výzkumu jsou testovány s ohledem na zvýšení počtu objednávek, vracejících se zákazníků a získání nových. Vstupní data k zjištění analýzy současné situace e-shopu jsou použita z nástroje Google Analytics. Zjištěné nedostatky jsou odhaleny na základě uživatelského testování a heuristické analýzy. Celý projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů. Hlavním přínosem tohoto výzkumu je pomoc s nalezením toho, co není v souladu s použitelností webových stránek a na základě výsledků je možné navrhnout řešení, které bude vytvořeno přesně na míru tomuto e-shopu. Celá studie je velmi významná díky zaměření na oblast internetového marketingu e-shopu v rámci B2C. Tato oblast se zdá být méně zkoumaná ve srovnání s jinými studiemi zabýva-jícími se internetovým marketingem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37772
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 42517


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chlupová_2016_dp.pdf 25.93Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chlupová_2016_op.docx 31.40Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chlupová_2016_vp.docx 30.94Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet