The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Autor: Baghaturia, Salome
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: V mé diplomové práci jsem se zaměřila na strategii marketingové komunikace ve firmě IDS BORJOMI GEORGIA Ltd. Teoretická část mé práce vymezuje marketingovou komunikaci a jak důležité je pro společnost realizovat efektivní marketingové komunikační strategie. Těžištěm mé práce je gruzínský trh s minerální vodou, jmenovitě pak nejúspěšnější zástupce na trhu značka BORJOMI. Praktická část práce pak blíže popisuje a analyzuje IDS BORJOMI Ltd a zaměřuje se zejména na její komunikační strategii. Po vyhodnocení trhu a postavení vybrané firmy byl navržen Projekt marketingové komunikační strategie, včetně času, nákladů a analýzy rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37770
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42507


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
baghaturia_2016_dp.pdf 2.259Mb PDF Zobrazit/otevřít None
baghaturia_2016_op.docx 25.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
baghaturia_2016_vp.docx 23.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet