1. Teoretická část: Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR 2. Praktická část: a) katalog produktů: Czechoslovak b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR 2. Praktická část: a) katalog produktů: Czechoslovak b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie |
Autor: |
Adamjáková, Kim
|
Vedoucí: |
Fišerová, Lucia
|
Abstrakt:
|
Práce analyzuje vizuální komunikaci politických subjektů v předvolební kampani pro před- časné volby do poslanecké sněmovny parlamentu České Republiky v roce 2013. Popsány jsou techniky politického marketingu a politické reklamy využívané pro úspěšné vizuální komunikování vizí strany, a rozebrány jsou jednotlivé vizuály stran v kampani. Práce sleduje projevování zahraničních trendů v kampaních, profesionalizaci kampaní i vý- voj komunikace jednotlivých stran. Kampaně stran, které překročily volební klauzuli, jsou analyzovány z hlediska kvality komunikování svých vizí za použití grafického designu, fo- tografie či videa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37752
|
Datum:
|
2015-11-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Reklamní fotografie |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42477
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet