Organizování souťěže krásy Miss Záhoria
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Organizování souťěže krásy Miss Záhoria |
Autor: |
Postová, Soňa
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Predkladaná diplomová práca sa zaoberá spracovaním organizovaných akcií občianskeho združenia Banana events production, analýzou projektu Miss Záhoria a vypracovaním projektu Miss Záhoria 2016. Teoretická časť diplomovej práce popisuje strategický marketing, event marketing, marketing služieb, registráciu občianskeho združenia ako právnej formy fungovania a registrácia ochrannej známky projektu. Definovaný je fundraising. V úvode praktickej časti je charakterizované občianske združenie Banana events production, ktoré som podrobila analýzy súčasného stavu. V praktickej časti sa ďalej zaoberám projektom súťaže krásy Miss Záhoria. V závere praktickej časti je spracovaný projekt súťaže krásy Miss Záhoria 2016, ktorý je podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37737
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
42435
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet