Překážky sociálních pracovníků při participaci dětí na procesu vyhodnocování a individuálním plánování pomoci rodinám
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Překážky sociálních pracovníků při participaci dětí na procesu vyhodnocování a individuálním plánování pomoci rodinám |
Autor: |
Vozák, Antonín
|
Vedoucí: |
Vaško, Michaela
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je participace - angažování dětí pracovníky orgánů sociálně-právní ochrany dětí při vyhodnocování situace dítěte a tvorbě individuálního plánu. V teoretické části práce je na úvod popsána sociálně-právní ochrana dětí a její fungování v ČR, poté je představeno vyhodnocování situace dítěte a individuální plánování jako metoda práce s ohroženým dítětem a jeho rodinou. Dále jsou zmíněny dostupné nástroje pro to, aby byl slyšen názor dětí a aby jejich vyjádření byla získávána přirozeným a hravým způsobem. Pokud je možné nějakými způsoby zajistit, aby tyto metody a nástroje vedly ke zkvalitnění sociální práce s dětmi a rodinou, je nutné zjistit příčiny, které pracovníkům brání aplikovat je v praxi. Zjištění těchto příčin je cílem výzkumu, kterému se bude práce věnovat. Výzkum je realizován prostřednictvím kvantitativního šetření dotazníkovou formou mezi sociálními pracovníky oddělení sociálně-právní ochrany dětí ve Zlínském kraji. Z výzkumu pak vyplynou doporučení pro praxi, návrhy na možná řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37669
|
Datum:
|
2016-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42307
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet