Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití 3D prostředků v rámci marketingového mixu |
Autor: |
Hanšová, Milena
|
Vedoucí: |
Skalníková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Reklamní předměty jsou jedním s prostředků podpory prodeje. Jsou zařazeny do skupiny tzv. podlinkových nástrojů marketingové komunikace. Využití reklamních předmětů je velice široké. Sortiment reklamních předmětů lze rozdělit do skupin dle jejich typu, charakteru a účelu použití. Společnost B.BRAUN Medical je jednou z největších farmaceutických firem působících na našem trhu. Zabývá se především výrobou a dodávkami prostředků a přípravků určených pro nemocniční trh. Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobky, které nejsou volně prodejné, není možné je propagovat prostřednictvím mediální reklamy. Využívání reklamních předmětů je nedílnou součástí komunikace jejich obchodních zástupců s klienty (lékaři, zdravotními sestrami ) Podle zákona č. 40/1995 o regulaci reklamy jsou reklamní předměty jedním z mála způsobů, jak tyto prostředky propagovat. Cílem této diplomové práce je výzkum možného vlivu reklamních předmětů na budování vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3757
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4934
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet