Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Inkluze nadaného žáka s Aspergerovým syndromem |
Autor: |
Kopečková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Machů, Eva
|
Abstrakt:
|
Práce pojednává o inkluzi nadaného žáka s Aspergerovým syndromem. Především se práce soustředí na popsání sociálního procesu inkluze. Sleduji, jak nadaný žák s Aspergerovým syndromem zvládá své každodenní aktivity, svůj kontakt s vrstevníky i pedagogickými pracovníky. Informant bakalářské práce je žákem druhé třídy základní školy, ve které jsou specializované třídy zaměřené na edukaci a rozvoj intelektově nadaných. Práce se zaměřuje na sledování procesu inkluze tohoto žáka. Sleduji jeho navazování sociálních vztahů se spolužáky, projevy jeho postižení ve vypjatých situacích, zájem o studium. V rozhovoru s třídní učitelkou a rodiči se zamýšlím, jaký přínos má pro dítě docházka do školy základní místo speciální. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37575
|
Datum:
|
2016-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42183
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet