Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o. |
Autor: |
Toman, Tomáš
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Marketingové stratégie leteckých spoločností tvoria príťažlivú oblasť podnikového manažmentu. Odzrkadľujú schopnosti manažérov upraviť ponuku leteckých služieb tak, aby sa približovala predstavám zákazníka a napĺňala jeho potreby. Táto diplomová práca sa venuje problematike súčasných marketingových stratégií leteckých spoločností. Práca je štruktúrne rozdelená do dvoch celkov. Teoretická časť je zameraná na zhodnotenie teoretických poznatkov strategického marketingu a manažmentu leteckých spoločností. Praktická časť práce obsahuje súbor analýz (odvetvová PEST analýza, SWOT analýza, interné analýzy spoločnosti Air Slovakia BWJ a trendová analýza novodobých rozvojových stratégií leteckých spoločností). Tieto analýzy sú podkladom k vytvorenému projektu marketingovej stratégie spoločnosti Air Slovakia BWJ. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3750
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5943
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet