A Discourse Analysis of Memes in Advertising
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Discourse Analysis of Memes in Advertising |
Autor: |
Adámek, David
|
Vedoucí: |
Chmelařová, Eva
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního diskurzu videa, jehož autorem je společnost World Wildlife Fund. Cílem této analýzy je vyhledat a interpretovat memy, které se v dané reklamě vyskytují. Teoretická část definuje pojem Meme a popisuje jeho vlastnosti a využití. Dále tato část vymezuje pojem diskurz a jeho analýzu, na kterou navazuje kapitola věnovaná diskurzní analýze specializované pro výzkum komerčních sfér. Praktická část je aplikací teoretické části na zvolenou reklamní kampaň, kde jsou pomocí analýzy vyhledány a popsány Memetické jevy. Kapitola je ukončena závěrem, který provádí shrnutí o obsahu memů v jednotlivých podkapitolách analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37430
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
41974
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet