A Discourse Analysis of Memes in Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Discourse Analysis of Memes in Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Discourse Analysis of Memes in Advertising
Autor: Adámek, David
Vedoucí: Chmelařová, Eva
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního diskurzu videa, jehož autorem je společnost World Wildlife Fund. Cílem této analýzy je vyhledat a interpretovat memy, které se v dané reklamě vyskytují. Teoretická část definuje pojem Meme a popisuje jeho vlastnosti a využití. Dále tato část vymezuje pojem diskurz a jeho analýzu, na kterou navazuje kapitola věnovaná diskurzní analýze specializované pro výzkum komerčních sfér. Praktická část je aplikací teoretické části na zvolenou reklamní kampaň, kde jsou pomocí analýzy vyhledány a popsány Memetické jevy. Kapitola je ukončena závěrem, který provádí shrnutí o obsahu memů v jednotlivých podkapitolách analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37430
Datum: 2015-11-13
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 41974


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
adámek_2016_dp.pdf 1.052Mb PDF Zobrazit/otevřít None
adámek_2016_op.doc 48Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
adámek_2016_vp.doc 50.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet