Reklama a její vliv na děti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama a její vliv na děti |
Autor: |
Urbánková, Tereza
|
Vedoucí: |
Petr Šafránková, Anna
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na děti. V teoretické části obecně popisuje reklamu a její psychologii, dítě jako spotřebitele u vybrané skupiny dětí školního věku od 8 do 15 let a v neposlední řadě se zaměřuje i na mediální výchovu jako formu prevence proti případným neblahým vlivům reklamy. Cílem praktické části je zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak děti celkově pohlíží na reklamu a její snahu ovlivnit jejich chování jako spotřebitelů. Jedním z dílčích cílů je dále zjistit, zda se liší porozumění pojmu reklama a její hlavní funkce v závislosti na věku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37390
|
Datum:
|
2015-12-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41924
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet