Reklama a její vliv na děti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Reklama a její vliv na děti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Reklama a její vliv na děti
Autor: Urbánková, Tereza
Vedoucí: Petr Šafránková, Anna
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na děti. V teoretické části obecně popisuje reklamu a její psychologii, dítě jako spotřebitele u vybrané skupiny dětí školního věku od 8 do 15 let a v neposlední řadě se zaměřuje i na mediální výchovu jako formu prevence proti případným neblahým vlivům reklamy. Cílem praktické části je zjistit pomocí dotazníkového šetření, jak děti celkově pohlíží na reklamu a její snahu ovlivnit jejich chování jako spotřebitelů. Jedním z dílčích cílů je dále zjistit, zda se liší porozumění pojmu reklama a její hlavní funkce v závislosti na věku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37390
Datum: 2015-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41924


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
urbánková_2016_dp.pdf 2.737Mb PDF Zobrazit/otevřít None
urbánková_2016_op.doc 51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
urbánková_2016_vp.docx 20.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet