Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí
Autor: Kostelníček, Petr
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37343
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 41861


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kostelníček_2016_dp.pdf 15.44Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kostelníček_2016_op.doc 85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kostelníček_2016_vp.doc 85.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet