Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí |
Autor: |
Kostelníček, Petr
|
Vedoucí: |
Skácel, Václav
|
Abstrakt:
|
V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37343
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
41861
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet