An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s. |
Autor: |
Slováková, Nikola
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu rozdílů spotřebitelského chování zákazníků společnosti ETA ve vybraných evropských zemích a klíčových makroekonomických ukazatelů v těchto zemích a následně na základě těchto údajů vytvořit návrh exportní marketingové strategie pro společnost ETA. Tato práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na informace týkající se marketingu a speciálně pak mezinárodního marketingu, dále obsahuje informace týkající se evropského trhu, chování zákazníka a makroekonomických ukazatelů. V praktické části byla provedena analýza makroekonomického prostředí vybraných evropských zemí a analýza klíčových makroekonomických ukazatelů těchto zemí. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření týkající se chování zákazníka. Na základě takto získaných údajů byl vytvořen návrh exportní marketingové strategie pro společnost ETA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37334
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41838
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet