The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Marketing Strategies and Promotions of the Ice Cave and Cave of Liberty in the Demänovská Valley of Slovakia |
Autor: |
Nerádová, Veronika
|
Vedoucí: |
Krumpolcová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato práce analyzuje současnou marketingovou strategii a propagace Demänovské jeskyně svobody a Demänovské ledová jeskyně. Klade si za cíl představit současnou pozici subjektů na trhu a v rámci vysoce rozvinutého kraje cestovního ruchu. Na začátku se důraz klade na definici a popis marketingu a propagace obecně. Práce se zabývá současným odvětvím cestovního ruchu na Slovensku, jakož i v rámci regionu Liptov. Následně byly použity metoda SWOT analýzy a benchmarking k identifikaci hlavních nedostatků v marketingové strategii subjektů. Později byly tato zjištění a vyhodnocení použity k rozvoji několik inovativních návrhů, které by mohly pomoci zlepšit aktuální marketingovou strategii subjektů, vybudovat silnější image a stát se opět atraktivní pro své zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37325
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41822
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet