Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
Autor: Malík, Dan
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní pojmy spjaté s tématem práce. Ve druhé, praktické části je analyzován současný stav komunikace vybraných značek energetických nápojů na sociálních sítích a je provedeno konkurenční srovnání. Závěr práce je věnován doporučení dalšího vývoje strategie vybrané značky na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37283
Datum: 2016-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44761


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
malík_2016_dp.pdf 2.547Mb PDF Zobrazit/otevřít None
malík_2016_op.docx 40.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
malík_2016_vp.pdf 258.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet