Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích |
Autor: |
Malík, Dan
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní pojmy spjaté s tématem práce. Ve druhé, praktické části je analyzován současný stav komunikace vybraných značek energetických nápojů na sociálních sítích a je provedeno konkurenční srovnání. Závěr práce je věnován doporučení dalšího vývoje strategie vybrané značky na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37283
|
Datum:
|
2016-06-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
44761
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet