Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s.r.o.
Autor: Šimíčková, Lucie
Vedoucí: Zmeškal, Radek
Abstrakt: Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingové strategie společnosti Ohřev vody, s.r.o. Cílem této práce bude analýza strategie společnosti. Důraz bude kladen převážně na zjištění povědomí o značce a produktu ve městě Zlín a jeho okolí a následné návrhy způsobu propagace a zvolení vhodných komunikačních prostředků. Práce bude obsahovat dvě části. Teoretická část bude vycházet z odborné literatury, která bude popisovat jednotlivé části marketingové strategie, dále mikroprostředí a makroprostředí, SWOT analýzu a také marketingový mix. Praktická část bude zaměřená na charakteristiku a představení společnosti, aplikované analýzy a doporučené návrhy. Cílem bude analýza, dotazníkové šetření a následné zvolení optimálních komunikačních prostředků pro potenciální jednotlivé cílové skupiny zákazníků, aby napomohly ke zvýšení viditelnosti produktu i společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37256
Datum: 2016-06-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44696


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šimíčková_2016_dp.pdf 1.947Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šimíčková_2016_op.pdf 79.81Kb PDF Zobrazit/otevřít None
šimíčková_2016_vp.pdf 82.12Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet