Návrh na zlepšení stávající marketingové komunikace v Café XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh na zlepšení stávající marketingové komunikace v Café XY |
Autor: |
Brablíková, Dominika
|
Vedoucí: |
Večerková, Martina
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu na zlepšení stávající marketingové komunikace Café XY. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro dosažení jednotlivých cílů je popsán v teoretické části nejen marketing, ale také marketingový mix, marketingová komunikace, segmentace zákazníků a SWOT analýza. Praktická část obsahuje teorii aplikovanou na konkrétní firmu, tedy Café XY. V poslední části práce jsou navržena řešení, která mohou být pro firmu v budoucnu prospěšná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37253
|
Datum:
|
2016-06-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
44692
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet