Analýza vlivu značky na kupní chování

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vlivu značky na kupní chování

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vlivu značky na kupní chování
Autor: Kratochvílová, Edita
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat, jaký vliv má na nákupní rozhodování spotřebitele značka. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým výkladem týkajícím se marketingu, spotřebitelského chování, marketingové komunikace a značkové politiky. Tyto podklady jsou následně použity jako východisko pro praktickou část. V praktické části je formou dotazníkového šetření analyzováno chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Jako produkt byl zvolen chytrý telefon iPhone společnosti Apple Inc. Závěrem práce je na základě výsledků průzkumu uvedeno doporučení pro tuto společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37244
Datum: 2016-06-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 44758


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kratochvílová_2016_dp.pdf 1.547Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2016_op.docx 23.11Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kratochvílová_2016_vp.docx 22.31Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet