1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
Autor: |
Ondra, Jan
|
Vedoucí: |
Hruda, Pavel
|
Abstrakt:
|
Práce popisuje historii a hlavní rozdíl videoher a filmu. Poté popisuje nejpoužívanější postupy při vytváření zvukové složky videoher a v praktické části jsou poté přiloženy i praktické zvukové ukázky k vybraným videohrám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37133
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41603
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet