1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
1. Teoretická část: Videohry - Zvuková složka a její zpracování v praxi 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
| Autor: |
Ondra, Jan
|
| Vedoucí: |
Hruda, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Práce popisuje historii a hlavní rozdíl videoher a filmu. Poté popisuje nejpoužívanější postupy při vytváření zvukové složky videoher a v praktické části jsou poté přiloženy i praktické zvukové ukázky k vybraným videohrám. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37133
|
|
Datum:
|
2015-12-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
|
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41603
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet