Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací ve společnosti Würth, s.r.o. |
Autor: |
Kovaříková, Eliška
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, protože je nepostradatelným nástrojem při získávání pozice v dnešním silném konkurenčním prostředí. Teoretická část této práce je rozdělena do více kapitol, ve kterých jsou zpracovány literární prameny týkající se podstaty marketingové komunikace, marketingového mixu a výzkumu. Praktická část začíná charakteristikou firmy Würth, spol. s r.o. a dále se zabývá analýzou všech mar-ketingových aktivit, které firma využívá. Analýza je zakončena celkovým hodnocením používání jednotlivých nástrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3711
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
6236
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet