1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce |
Autor: |
Môťovská, Mária
|
Vedoucí: |
Buzková, Kateřina
|
Abstrakt:
|
Táto práca sa zaoberá product placementom v oblasti Youtube na území Českej a Slovenskej republiky. Najskôr je definovaná a priblížená samotná doména Youtube, bližšie popísaná história a to ako samotný Youtube funguje. Následne sú definované základné termíny ako youtuber, product placement, sponzor, audiovizuálny štýl Youtube a ich pôsobenie medzi sebou. Práca je predovšetkým zameraná na súčasnú situáciu Youtube, na jeho divákov a na to ako sa dá prakticky využiť pri marketingových stratégiach. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37090
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Produkce |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41536
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet