Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti
Autor: Okřina, Tomáš
Vedoucí: Jůzl, Miloslav
Abstrakt: Způsob, jakým každodenně zasahují internetové sociální sítě do naších životů, se jejich vývojem za několik posledních let výrazně změnil. Se stoupající dostupností internetu a klesající tržní cenou komunikačních prostředků, došlo k rapidnímu nárůstu počtu uživatelů těchto sítí. Společně s vytvářením virtuálního světa uvnitř nekonečného kyberprostoru se začaly vyvíjet novodobé patologie související s tímto prostředím. Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, do jaké míry zasahují tyto patologie do vyvíjejících se osobností žáků a jak jsou žáci na vypořádání se s těmito patologiemi připraveni. Součástí předkládané bakalářské práce je kvantitativní výzkum zjišťující tyto fakta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37041
Datum: 2015-12-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41461


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
okřina_2016_dp.pdf 2.453Mb PDF Zobrazit/otevřít None
okřina_2016_op.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
okřina_2016_vp.docx 18.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet