Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol |
Autor: |
Sobková, Nikola
|
Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního učení. Praktická část zkoumá, jaký význam v procesu multikulturního učení mají jednotliví činitelé z hlediska subjektivního zhodnocení respondenty. Výzkum je pojat kvantitativně a využívá dotazníkové šetření, v němž respondenti na škále identifikují míru významu jednotlivých činitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37020
|
Datum:
|
2015-11-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41435
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet