Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace firmy OXALIS |
Autor: |
Hošťálková, Eva
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi a především pak rekla-mou, public relations a podporou prodeje jako významným faktorem úspěšnosti firmy. Prá-ce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketin-govou komunikaci a její jednotlivé prvky, průběh marketingového výzkumu a jednotlivé části SWOT analýzy. Praktická část v prvním úseku analyzuje současný stav marketingových komunikací ve firmě. Následuje realizovaný dotazníkový průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků, který končí SWOT analýzou. Závěrečná část je nejdůležitější, protože obsahuje ucelený projekt marketingových komunikací. Cílem tohoto projektu je zvýšit povědomí o značce, sjednotit jednotlivé prvky marketingových komunikací, přilákat nové zákazníky a ty stáva-jící motivovat k častějším nákupům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3701
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5949
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet