Kulturní identita jako součást občanské kompetence v edukaci žáků středních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kulturní identita jako součást občanské kompetence v edukaci žáků středních škol |
Autor: |
Mlčáková, Veronika
|
Vedoucí: |
Skarupská, Helena
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce přibližuje problematiku kulturní identity u adolescentů a zaměřuje se na žáky středních škol různého zaměření, kde po shrnutí psychologického vývoje v tomto období a analýze RVP hledá možnosti, jak si ještě více kulturní identitu u této cílové skupiny, osvojit. Samotná práce je členěná do dvou částí, kdy první část teoretická pojednává, co je to identita jako taková, dále se zaměřuje na pojmy s ní spojené, popisuje vývojové koncepty a věnuje se edukaci i analýze příslušných RVP. Část praktická je zaměřena na úroveň kulturní identity u žáků středních škol a na úroveň jejich občanské kompetence. V této části diplomová práce také hledá rozdíly mezi žáky na základě toho, jakou střední školu studují a také, v jakém ročníku svého studia se nachází. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37015
|
Datum:
|
2015-11-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41430
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet