1. Teoretická část: Konec přímé fotografie 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Konec přímé fotografie 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka |
Autor: |
Hašek, Vít
|
Vedoucí: |
Reichstäter, Michal
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je hledání, jakým způsobem se proměnilo vnímání média fotografie, v době přechodu od klasického chemicko-optického záznamu k digitálnímu. Vyzdvihnutí nutnosti technologické gramotnosti a popsání nových možností záznamu obrazu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36954
|
Datum:
|
2015-11-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Reklamní fotografie |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41356
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet