Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí |
Autor: |
Pröschlová, Hana
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se věnuje významu gramotného prostředí v objevování psané řeči dětmi předškolního věku. První část práce se zabývá terminologickým vymezením pojmů souvisejících s gramotností, objasňuje současné přístupy v rozvíjení počáteční gramotnosti a poukazuje na úlohu kulturně podnětného prostředí. Empirická část na základě kvalitativního výzkumu analyzuje podoby počátečního čtení a situace, které se objevily v aktivitách dětí vlivem obohacení vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Výsledky tohoto výzkumu mohou pomoci objasnit, jakou roli v rozvoji počátečního čtení má podnětné prostředí a jaké předčtenářské strategie děti při počátečním čtení používají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36945
|
Datum:
|
2015-11-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41334
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet