Postoje učitelů mateřských škol k dětem národnostních menšin

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoje učitelů mateřských škol k dětem národnostních menšin

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoje učitelů mateřských škol k dětem národnostních menšin
Autor: Fojtů, Monika
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko výzkumný charakter. Zaměřuje se na zjištění postojů učitelů mateřských škol k dětem národnostních menšin. V teoretické části se zabýváme postoji, jejich utvářením a změnou. Dále nahlížíme na problematiku vybraných národnostních menšin i na předškolního pedagoga a jeho roli ve třídě, v níž je přítomno dítě z menšinové skupiny. Empirická část předkládá výsledky výzkumu, jehož hlavním cílem je zjistit, jaké postoje zaujímají učitelé mateřských škol k dětem národnostních menšin. Výzkumné šetření založené na kvantitativním přístupu je realizováno metodou dotazníku. V závěru shrneme výsledky výzkumu, jež naznačují, že učitelky mateřských škol, jsou ve většině případů nakloněny přítomnosti menšinového dítěte ve třídě a považují jej za přínos pro další pedagogickou práci. Na závěr taktéž uvádíme doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36927
Datum: 2016-01-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41316


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojtů_2016_dp.pdf 1.365Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtů_2016_op.docx 19.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fojtů_2016_vp.docx 18.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet