Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru |
Autor: |
Kroupová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kočvarová, Ilona
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá objasněním pedagogické evaluace, autoevaluace, současnými požadavky na kvalitu preprimár-ního vzdělávání a autoevaluačním nástrojem Dobrá škola metoda pro stanovení priorit školy. Praktická část práce se opírá právě o aplikaci zmiňovaného nástroje, kdy pedagogičtí pracovníci z vybraných škol třídili kartičky s výroky neboli Q-typy spadající do jednotlivých oblastí školy, dle jejich subjektivní důležitosti, aby tak vyjádřili co pro ně je a není prioritní. Získaná data byla následně zpracována pomocí metody Q-metodologie a interpretována v návazné diskusi. Cílem výzkumu je přinést ucelený náhled na vnímání priorit školy obecně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36905
|
Datum:
|
2015-11-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
41288
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet