Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru
Autor: Kroupová, Tereza
Vedoucí: Kočvarová, Ilona
Abstrakt: Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá objasněním pedagogické evaluace, autoevaluace, současnými požadavky na kvalitu preprimár-ního vzdělávání a autoevaluačním nástrojem Dobrá škola metoda pro stanovení priorit školy. Praktická část práce se opírá právě o aplikaci zmiňovaného nástroje, kdy pedagogičtí pracovníci z vybraných škol třídili kartičky s výroky neboli Q-typy spadající do jednotlivých oblastí školy, dle jejich subjektivní důležitosti, aby tak vyjádřili co pro ně je a není prioritní. Získaná data byla následně zpracována pomocí metody Q-metodologie a interpretována v návazné diskusi. Cílem výzkumu je přinést ucelený náhled na vnímání priorit školy obecně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36905
Datum: 2015-11-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 41288


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kroupová_2016_dp.pdf 1.061Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kroupová_2016_op.docx 16.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kroupová_2016_vp.docx 18.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet