Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost |
Autor: |
Grimová, Pavla
|
Vedoucí: |
Mazánková, Libuše
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na význam celoživotního učení, a to nejen pro každého jednotlivce individuálně, ale také pro celou společnost komplexně. V teoretické části je charakterizováno celoživotní učení a jeho tři základní kategorie formální vzdělávání, neformální vzdělávání a informální učení, které prostupují počátečním vzděláváním, vzděláváním dospělých a vzděláváním seniorů. Je zdůrazněna úloha motivace v procesu celoživotního učení, jsou identifikovány bariéry, které účasti na vzdělávání brání, a naznačena vhodná opatření k jejich překonání. Praktická část zahrnuje analýzu postojů respondentů k celoživotnímu učení a kvantitativní výzkum na toto téma. Jeho cílem je zodpovědět otázky, zda respondenti vnímají význam celoživotního učení pro jednotlivce i celou společnost a aktivně na celoživotním učení participují či nikoli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36869
|
Datum:
|
2014-11-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
35176
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet