Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů |
Autor: |
Trbušková, Lenka
|
Vedoucí: |
Celá, Jarmila
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabývám sledováním změn vnímaní autorit u dětí a dospívajících. V teoretické části popisuji autoritu, její význam a vývoj, druhy autority a faktory ovlivňující její význam ve společnosti. V práci také velkou část věnuji sledování autority učitele a vztahu učitel - žák a autority školy. Byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů. Ty byly realizovány se čtyřmi učiteli prvního a druhého stupně základní školy. Všem jsem pokládala stejné otázky, které se týkaly především toho, jak učitelé vnímají svoji autoritu v průběhu praxe a zda vidí změny ve vztahu žáků k učitelům. Také jsem u každého zaznamenala základní osobní údaje a údaje týkající se pedagogické praxe. Rozhovory byly následně zpracovány a vyhodnoceny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3685
|
Datum:
|
2007-05-23 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6639
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet