Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Změny vnímání autorit u dětí a dospívajích z pohledu učitelů
Autor: Trbušková, Lenka
Vedoucí: Celá, Jarmila
Abstrakt: V bakalářské práci se zabývám sledováním změn vnímaní autorit u dětí a dospívajících. V teoretické části popisuji autoritu, její význam a vývoj, druhy autority a faktory ovlivňující její význam ve společnosti. V práci také velkou část věnuji sledování autority učitele a vztahu učitel - žák a autority školy. Byl proveden kvalitativní výzkum formou rozhovorů. Ty byly realizovány se čtyřmi učiteli prvního a druhého stupně základní školy. Všem jsem pokládala stejné otázky, které se týkaly především toho, jak učitelé vnímají svoji autoritu v průběhu praxe a zda vidí změny ve vztahu žáků k učitelům. Také jsem u každého zaznamenala základní osobní údaje a údaje týkající se pedagogické praxe. Rozhovory byly následně zpracovány a vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3685
Datum: 2007-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6639


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trbušková_2007_bp.pdfZablokované 838.1Kb PDF
trbušková_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trbušková_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet