Romský žák v centru pedagogického pohledu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Romský žák v centru pedagogického pohledu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Romský žák v centru pedagogického pohledu
Autor: Janíčková, Alžběta
Vedoucí: Tannenbergerová, Monika
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá romskou problematikou, zejména romským vzděláváním. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. První představuje Romy a jejich historii s důrazem na jejich současné vyloučení, dále způsob jejich života, hodnotovou orientaci a romskou identitu. Kapitola druhá se zabývá strukturou romské vzdělanosti a hodnotí úspěšnost legislativních nástrojů školské politiky státu a nástrojů podzákonné normotvorby. Empirická část práce zjišťuje prostřednictvím kvalitativního výzkumu názory pedagogů na romské etnikum, na romské základní vzdělávání a na jejich vlastní kompetence pro edukaci Romů. Tento výzkum obohacuje doplňkové kvantitativní šetření ověřující na souboru pedagogů tří znojemských základních škol totožná témata v zúženém pojetí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36825
Datum: 2015-10-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 35459


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janíčková_2016_dp.pdf 2.467Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janíčková_2016_op.docx 14.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
janíčková_2016_vp.doc 56.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet