Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza produktového portfolia v Kovárně VIVA a.s. |
Autor: |
Ročková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Rozsypal, Zbyněk
|
Abstrakt:
|
Práce bude rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována průzkumu trhu, marketingovému mixu a marketingovému pojetí výrobku. V praktické části bude charakterizován trh. Bude zjištěna situace firmy ve vztahu k vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Makroprostředí firmy bude hodnoceno pomocí PEST analýzy a následně bude prostředí firmy shrnuto ve SWOT analýze. Dále bude ve společnosti zpracována analýza produktového portfolia. Výrobky budou analyzovány podle určitých hledisek. U analýzy sortimentu bude uplatněna i aplikace na matici BCG. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36810
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40977
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet