Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi |
Autor: |
Šichnárková, Silvie
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o možnostech využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi. V teoretické části je vymezeno multisenzorické prostředí a metoda Snoezelen, její historie, metody a organizační formy i základní prvky Snoezelen prostředí. Dále se práce věnuje definování pojmů jako je mentální postižení a autismus či sociální znevýhodnění. V neposlední řadě se zaměřuje také na poradenství, možnosti edukace a význam Snoezelenu u dětí s daným typem postižení či znevýhodněním. Praktická část zkoumá, jaké postoje zaujímají pracovníci a pedagogové k využívání metody Snoezelen při práci s dětmi a žáky intaktními a se zdravotním postižením. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36802
|
Datum:
|
2015-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
38231
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet